210414

Det kryper i mig, jag vill ha evig vår och livsnjuta utan krav. Vill ha picknick varje dag vid stadshuset och äta rostat bröd med chevre och avocado till frukost med en kopp svart.
Sista lovdagen, efter ett välbehövt lov som har varit underbart, förrvirrande och samtidigt insiktsgivande, som ska spenderas framför en dataskärm samtidigt som vänner kanske lockar mer. Solen skiner ute, årsta är vackert i vårsol. Jag älskar våren, mer än de andra årstiderna. Jag saknar ingenting på våren, utan är tillfreds med tillvaron för det mesta, det enda som kan locka är sommaren men det är en hoppfull längtan som ger en känsla av välbehag och en ljus framtidsfantasi samtidigt som jag njuter snarare än längtar bort som kan komma på höstens sena, mörka dagar eller under vinterns isiga morgonar.
 
På våren ler jag mer, skrattar mer, känner mer och lever mer
 
 
 
 
 
dagbok | |
#1 - - Elsaf:

Åh vad kul med en bloooooggggg taggataggatagga

Upp