041124 - 20 år


Igår fyllde min bror 20 år. Nu är han officiellt inte tonåring längre, utan en fullt (nja) funktionell vuxen. Jag och Lukas bor hos olika föräldrar under veckan, så jag kunde tyvärr inte bjuda på frukost på sängen. Vi sågs dock senare på kvällen då vi gick och åt födelsedagsmiddag på restaurang Spisa hos Helena. Jag, som hade varit på F&S fridhemsplan med Fanny, skulle ta mig svettig och dan till rådhuset. Jag måste ha lidit av temporär sinnesförvirring eftersom jag under min färd åkte förbi rådhuset två gånger, i olika riktningar. Men tillslut kom jag fram till T-banespärrarna där min hemmalag + en mormor som jade kommit med tåget samma förmiddag. Maten var riktigt god och lokalen väldigt trevlig! Väl hemma väntade tårta och tre andra firare i form av två ingifta och och en mormorsbror. Det blev en minst sagt lyckad kväll, även om jag var tvungen att avrunda lite tidigare pga en svenskuppsatts. Grattis broder! 
dagbok | |
Upp