Saker jag tycker om

Tvål som luktar mandel

De där gångerna man känner sig tillfreds med sin egen kropp

Sova naken

Kyssar

Skratta hejdlöst åt absolut ingenting

Kaffe med påtår

Lyssna på musik

Planera resor man vill göra.

Klä upp sig

Frukost på sängen med någon man tycker om

Såpbubblor

Vårluft

Vakna på natten av att någon lägger armen om en

Låtar som får hjärtat att klappa lite snabbare

När det känns som att man aldrig kommer bli äldre

Laga mat

Yoga

Ljus

Dansa som att ingen tittar på

Kramar

December

Sträcka på sig när man vaknat

Sms

Grey’s anatomy

Gråta när allt är jobbigt

Veta att det bästa inte har hänt än

Uteserveringar

Ligga nära någon

Mjuka ben

Nytvättat hår

När man ska göra något roligt dagen efter och man kan knappt somna på kvällen

Fina låtar

Sjunga

Seriemaraton

Precis lagom mycket godis

Att ha på mig riktigt vackra, mjuka underkläder

Åka buss

Baka

Att vara så kär att det gör fysiskt ont att inte få vara nära

Paj, i alla dess former

Lära mig nya, komplicerade ord

Candy crush

Mina vänner

Nattsudda på tunnelbanan efter en lyckad fest

När man hittar det man letade efter trots att man inte ens visste att man hade letat

När man smörjt in hela kroppen med kokoshudkräm

Klockan sex på morgonen

Äta saker med sked

Glass

ligga med huvudet i någons knä

Leenden

Regn

Snö

Julafton

Ni som läser vad jag skriver här

allmänheten | |
Upp