01 - presentera mig själv

Sara Nyberg, 17 år, 277 dagar till myndig, blond, blåögd, 163 cm över markytan, Håkan-lover, livsnjutare, soulrunner. Ju mer jag tänker på "hur jag är" desto mer osäker blir jag. Kort summerat är jag en huvudstadsbo i Sverige som inte har någon aning om hur livet kan se ut, som Håkan säger "jag var ung och jag var dum". Jag läser samhällsvetenskap  med inriktning kör på Kungsholmens gymnasium, har fortsatt vidare på kör från att ha gått på Adolf Fredriks musikklasser. Jag gillar kör, musik och allt som hör där till. Om det inte är Eric Whitacre som pumpar i lurarna så är det med största sannolikhet Håkan Hellström eller nått indiepopband/artist. Klär mig it-shirts och jeans, bekvämlighet är prio ett. Har en fetisch för hud och hår, doftljus och att duscha. 
Kort om mig, vi hörs dag  två.


30 dagar | |
#1 - - elsaf:

Fast du bor i Årsta

Svar: Som tillhör Stockholm
krypikroppen.blogg.se

Upp