En lista

 

Jag vet att mitt läsarantal är lågt men jag tänkte för sakens skull inte försumma min blogg, så på allmän förfrågan drar jag igång med listan från och med imorgon. Förhoppningsvis kommer jag kunna uppdatera varje dag men oavsett så skall punkterna betas av en för en i sakta mak eller i racerfart. Jag följer humöret dit det tar mig, förvänta inga stordåd utan en helt vanlig människa i form av en senpubertal 17-årig flicka.

01 – Presentera mig själv

02 – Min första kärlek

03 – Mina föräldrar

04 – Vänner

05 – En bild i timmen

06 – Vad är kärlek?

07 – Om det här vore min sista dag

08 – Bloggfavoriter

09 – 100 snabba

10 – Min tro

11 – En dag i mat

12 – Mina syskon

13 – Hemma hos mig

14 – Dåliga vanor

15 – Mina ambitioner

16 – Den första kyssen

17 – Favoritminne

18 – Ett ögonblick

19 – Något jag ångrar

20 – Mina förebilder

21 – Detta hade jag på mig idag

22 – Det här upprör mig

23 – Mitt hem

24 – Det här får mig att gråta

25 – Det får mig att må bra

26 – Mina rädslor

27 – En favoritplats

28 – Det här saknar jag

29 – Den här månaden

30 – Ett sista ögonblick

 

30 dagar | |
Upp