140908

Hej till mina få bloggläsare!
En lång sommar ligger oss i ryggen, och en stundande höst hägrar. I alla fall för mig. Höst är ju en av mina favoritårstider! I klädväg, skola, umgänge, allt helt enkelt!livet har på senare tiden gått både upp och ner men för att citera Augustus  Waters "I'm on a roller coaster that just keeps going up ni friend"
Med nytvättat hår och en stadig frukost i maggen beger jag mig mot skolan. Efter en veckas Idun-break så är det definitivt dags att ta sig upp på banan igen. Och jag är redo. Saknar idunisterna när jag är i skola. Och saknar klassisarna när jag är på Idun.  En smått irriterande realitet. Men sanningen är att jag har otroligt tur som har människor att sakna, att längta sådär lagom efter. Vissa är jobbigare att sakna, sånna som är långt bort, lkanske till och med i ett annat land. Andra är bara långt bort, i sinnet. Sånna man pratar med varje dag annars. Men nu så får jag två hela veckor med dessa! Minst sagt lyxigt!  Hejhopp, vi höres snart!


allmänheten, dagbok | |
Upp