291014

 
Mitt lov var händelserikt , lugnt och lätt ett av de bättre loven jag har haft på länge. En av dagarna spenderades, som nämnt tidigare, på Yasuragi Hasseludden! Bilderna ovan är ett litet smakprov på hur det var. Vi började morgonen med en Japan-inspirerad frukostbuffé, med oändligt många valmöjligheter så som misosoppa och svensk yoghurt. En koalition sim funkade förvånansvärt bra, så länge man inte blandade maten mer än nödvändigt. Vi gick efter frukosten och hämtade våra yukatas, tofflor och badkläder. En klangresa blev vår första aktivitet, jag sov cirka 30 minuter dvs mer än halva passet, vilket var extremt avslappnande. Yoga var andra punkten på agendan, vilket passade mig rätt bra. Lunch, bada, kaffe, tvaga, åka hem. Eftermiddagen i korthet, det var najs. Jag vill definitivt åka tillbaka. Snart, kanske till och med blir en julklapp i år?     
 




dagbok | |
Upp