241014

En fredag. En fredag i led med andra fredagar, dock för denna fredag mig tillbaka till Hamburg. Orsaken är lovet som stundar. Jag har inte känt mig helt och fullt avslappnad sen Hamburg-resan. Så lovet kunde inte komma mer lägligt. Att plugg ligger i bakgrunden och lurar är en smärre detalj som just nu inte är av någon större vikt. Jag känner mig för övrigt stundom fabulös. Livet rullar och det mesta i mitt liv börjar för första gången på ett bra tag falla på plats. Under lovet ska jag klä ut mig till Miely Cyrus, fika, äta middagar med vänner, gå på bio, kramas och gå på på Yasuragi spa, som jag under lång tid har trott låg långt ut på landet, men fick under upplysning av min vän Amanda reda på att det ligger 20 minuter från hennes hem i nacka. Oviss och lycklig ger jag min in i spa-världen, redo för total avslappning. Förövrigt taggar jag livet. Osammanhängande inlägg, men kommer till att skriva ett inlägg imorgon också! Åh vilken lycka, hallelujah.

 
 
 
dagbok | |
Upp